ייעוץ ארגוני





ליווי מחלקות יבואן

יום שלישי, מרץ 23, 2010 @ 12:03 AM Author: webmaster

"דוגמא אישית היא לא מקור ההשפעה העיקרי על אחרים – היא המקור הבלעדי." (אלברט שוויצר) כיום גם מחלקות היבואן מבינות כי על מנת לייצר שינוי – עליהן להתחיל פנימה. באמצעות ליווי ויעוץ ארגוני פנימי ניתן לייצר את הדרך לשינוי הנדרש במרכזי השירות והמכירה. העיניים תמיד נשואות אל על – והדוגמא האישית כמובן נדרשת כשלב ראשוני.… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה

ליווי מרכזי מכירה

יום שלישי, מרץ 23, 2010 @ 12:03 AM Author: webmaster

מרכז המכירה הוא פן חשוב בייצוג המותג. יכולותיהם של אנשי המכירה לניהול תקשורת אפקטיבית מול הלקוח הינן קריטיים בהשפעתם על תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח. בתהליך ליווי של מרכז מכירה הננו נוגעים במספר נושאים עיקריים – זאת כמובן לאחר איתור צורך הלקוח: מבנה ארגוני – הגדרת תפקידים ותחומי אחריות הגדרת תהליך מכירה המותאם לענף הרכב… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה

ליווי מרכזי שירות

יום שלישי, מרץ 23, 2010 @ 12:03 AM Author: webmaster

"הרוצה להיות בר מזל חייב להשתנות עם הזמנים". (ניקולו מקיאוולי) כיום מבינים מוסכים רבים כי עליהם להתפתח עם דרישות הלקוח והשוק – ולעבור למבנה ארגוני מחודש הנקרא "מרכז שירות". מעבר זה כולל בחובו שינוי בניראות, תהליכי עבודה, כח אדם ועוד. לצורך כך, הננו מלווים תהליך אשר באמצעותו נשפר מספר פרמטרים עיקריים וחשובים בהתנהלות מרכז השירות.… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה

ייעוץ ארגוני בענף הרכב

יום שלישי, מרץ 23, 2010 @ 12:03 AM Author: webmaster

"שאיה" מתמחה בייעול תהליכי ניהול, שירות ומכירות בענף הרכב. במקביל לעבודה במרכזי שירות ומכירה, נעשית עבודה עם היבואן לצורך פיתוח מחלקות פנימיות אשר מהוות דוגמא עבור שאר הרשת. כמו כן, הננו מלווים מוסכים כלליים לצורך שיפור השירות והרווחיות. תקופה זו מאופיינת בהתקדמות והתפתחות בענף הרכב ובעליית נושא תודעת השירות הציבורית גם בענף זה. כיום יותר… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה