ייעוץ ארגוני





ניהול קשרי לקוחות

יום שלישי, מרץ 23, 2010 @ 01:03 AM Author: webmaster

אחד הדברים החשובים והמרכזיים בניהול עסקי נכון הינו אופן ניהול הקשר עם לקוחותינו. שירות איכותי הינו אמצעי מרכזי בשימור לקוחות ובגיוס לקוחות נוספים. ובכן, גם מתן שירות לקוחות הינו דבר נרכש שניתן ללמוד ולפתח תוך יצירת סטנדרטים ברורים ותהליכי עבודה אפקטיביים. כחלק מניהול הקשר עם הלקוח יש לקיים תהליכי שימור לקוחות המבוססים על תוכנית מובנית… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה