ייעוץ ארגוני





תהליכי שירות

יום ראשון, אוגוסט 15, 2010 @ 08:08 PM Author: admin

אמצעי ראשוני וחשוב ביצירת חווית שירות ללקוחותינו מבוסס על תהליכי השירות המוגדרים בארגון. כאשר ישנם תהליכים מוגדרים וברורים הרבה יותר פשוט וקל לדרג המבצע בארגון לדעת מהן הציפיות ממנו וכיצד עליו ליישם את הערכים הארגוניים. תהליכי השירות מוגדרים בהתאם לצורכי הארגון ויעדיו, והן בהתאם כמובן לאפיון אוכלוסיית מקבלי השירות תוך התחשבות בגווניה השונים. בארגון שעובד… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה

הדרכות שירות

יום ראשון, אוגוסט 15, 2010 @ 08:08 PM Author: admin

הדרכות שירות בחברת שאיה הינן הדרכות המותאמות באופן אישי לצרכי הארגון ומבוססות על הבניית תהליכים מוגדרים במתן השירות. הננו מאמינים כי הדרכות המבוססות אך ורק על מיומנויות ותפישה אינן נשארות לאורך זמן, ועל כן אנו מכוונים במקביל להדרכות השירות לחשיבה כיצד יוטמע הנושא לאורך זמן, ומי יהיו המנגנונים שיוודאו יישום בפועל. הננו רואים בהדרכות השירות… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה

מהי אמנת שירות – (SLA)?

יום ראשון, אוגוסט 15, 2010 @ 07:08 PM Author: admin

"צריך להשקות נכון כדי להצמיח פרחים" (אלינור שרגאי) אמנת שירות (SLA= Service Level Agreement)   הינה מעין חוזה בין ארגונים נותני שירות לבין לקוחותיהם. באמצעות האמנה היננו מצהירים בפני לקוחותינו מהם הדברים עליהם אנו מתחייבים במתן השירות בצורה מדידה וברורה. האמנה חשובה הן פנימה לתוך הארגון מאחר ומייצרת סטנדרטים ברורה ומדידים לגבי תהליך ואופן מתן השירות… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה