ייעוץ ארגוני





תהליכי שירות

יום ראשון, אוגוסט 15, 2010 @ 08:08 PM Author: admin

אמצעי ראשוני וחשוב ביצירת חווית שירות ללקוחותינו מבוסס על תהליכי השירות המוגדרים בארגון. כאשר ישנם תהליכים מוגדרים וברורים הרבה יותר פשוט וקל לדרג המבצע בארגון לדעת מהן הציפיות ממנו וכיצד עליו ליישם את הערכים הארגוניים. תהליכי השירות מוגדרים בהתאם לצורכי הארגון ויעדיו, והן בהתאם כמובן לאפיון אוכלוסיית מקבלי השירות תוך התחשבות בגווניה השונים. בארגון שעובד… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה