ייעוץ ארגוני





ניהול יעדים וביצועים

יום ראשון, אוגוסט 15, 2010 @ 09:08 PM Author: admin

השורה התחתונה היא דוח המאזן השנתי, אך אל השורה הזו אנו מגיעים אחרי 365 ימים, שהם 8760 שעות, שהם 525,600 דקות של ניהול ועשייה המשפיעים על התוצאה הסופית. פירוק היעדים השנתיים ל"איך" היום יומי הוא האקט החשוב ביותר בדרך לתוצאה. ב"שאיה" הננו עובדים באמצעות "ניהול על פי יעדים – MBO" אשר מסייע בקביעת יעדים חכמים… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה

הדרכת מכירות

יום ראשון, אוגוסט 15, 2010 @ 09:08 PM Author: admin

תמיד נשאלת השאלה האם איש מכירות, ממש כמו מנהיגות, זה משהו שאפשר ללמד או שנולדים איתו. ובכן, איש מכירות מוצלח הינו בדרך כלל בעל כריזמה, יכולת הובלה וכושר שכנוע ביחס למוצר או לשירות אותו מוכר – כלומר, אדם המשדר אמינות ומקצועיות. וכעת נשאלת השאלה – האם האופן בו הגחת לעולם הוא הגורם המשמעותי ביותר או… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה

שירות יוזם

יום ראשון, אוגוסט 15, 2010 @ 09:08 PM Author: admin

סיטואציות שונות בשירות מאפשרות לנו הזדמנויות רבות להרחבת סל המוצרים והשירותים של לקוחותינו. הבסיס לשירות יוזם, הוא כשמו כן הוא – שירות. לא ניתן ללמד מכירות בענף השירות מבלי לבדוק את רמת שביעות רצון הלקוחות ויכולת נציגי השירות לייצר קשר אפקטיבי עמם. לאחר הנחת היסודות השירותיים ותהליכי עבודה נכונים המבוססים על מיומנויות רלוונטיות, הננו יכולים… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה