ייעוץ ארגוני





ליווי מחלקות יבואן

יום שלישי, מרץ 23, 2010 @ 12:03 AM Author: webmaster

"דוגמא אישית היא לא מקור ההשפעה העיקרי על אחרים – היא המקור הבלעדי." (אלברט שוויצר) כיום גם מחלקות היבואן מבינות כי על מנת לייצר שינוי – עליהן להתחיל פנימה.  מחלקות היבואן הן הסמן הימני עבור מרכזי השירות והמכירה של הרשת, ופעמים רבות מהוות כיחידות תמך שתפקודן משפיע לחיוב או לשלילה על ביצועי השטח.  העיניים תמיד… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה

ליווי מרכזי מכירה

יום שלישי, מרץ 23, 2010 @ 12:03 AM Author: webmaster

מרכז המכירה הוא פן חשוב בייצוג המותג. יכולותיהם של אנשי המכירה לניהול תקשורת אפקטיבית מול הלקוח הינן קריטיות בהשפעתם על תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח, ובבחינה האם הבטחת המותג עומדת בעינה? כלומר, האם הפרסומות והערכים שהמותג מתיימר להציג, באים לידי ביטוי בפועל בסופו של דבר בהתנהגות של הנציג שמקבל את פניי? האם זה בא לידי… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה

ליווי מרכזי שירות

יום שלישי, מרץ 23, 2010 @ 12:03 AM Author: webmaster

"הרוצה להיות בר מזל חייב להשתנות עם הזמנים" (ניקולו מקיאוולי) ענף הרכב עבר תהפוכות רבות וחשובות בשני העשורים האחרונים. אם בעבר נאלצנו להסביר מהו מרכז שירות, והחשיבות של מונח זה אל מול המינוח הפופולרי 'מוסך', כיום זוהי עובדה מוגמרת בענף מבחינה תודעתית. התהליך הנדרש מהמעבר מתפישת המוסך למרכז השירות טרם הסתיים ודורש המשך עבודה והעמקה… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה

ייעוץ ארגוני בענף הרכב

יום שלישי, מרץ 23, 2010 @ 12:03 AM Author: webmaster

"שאיה" מתמחה בייעול תהליכי ניהול, שירות ומכירות בענף הרכב. במקביל לעבודה במרכזי שירות ומכירה, נעשית עבודה עם היבואן לצורך פיתוח מחלקות פנימיות אשר מהוות דוגמא עבור שאר הרשת. כמו כן, הננו מלווים מוסכים כלליים לצורך שיפור השירות והרווחיות. תקופה זו מאופיינת בהתקדמות והתפתחות בענף הרכב ובעליית נושא תודעת השירות הציבורית גם בענף זה. כיום יותר… קרא עוד »

לא ניתן להגיב לדף זה