ניהול איכות השירות

ניהול קשרי לקוחות CRM

אחד הדברים החשובים והמרכזיים בניהול מכוון תוצאות בארגונים הנותנים שירות, מבוסס בראש ובראשונה על אופן ניהול הקשר עם הלקוחות שלנו. מה אנחנו יודעים על לקוחותינו? מה הארגון זוכר? מה אנחנו מתעדים? ועוד יותר חשוב – כיצד אנחנו פועלים על פי המידע שיש ברשותינו.

לעיתים ישנם מערכות תומכות חכמות, אך הצוות לא מספיק מיומן בתיעוד ושימוש במידע הרלוונטי לצורך ניהול קשר אפקטיבי שירותי ומכירתי עם לקוחותינו.

הצוות הוא מרכיב אחד בתוך האתגר בניהול הקשר עם הלקוחות, המרכיב החשוב והקריטי יותר הוא הצוות הניהולי. אילו דו"חות אנו מפיקים, וכיצד אנו מכוונים את האסטרטגיה העסקית שלנו למתן שירות ושימור לקוחותינו.

באמצעות תהליכים ניתוח מערכות הננו מייצרים אפיון של סוגי לקוחותינו והערך היחסי שלהם לעסק או לארגון. מכאן אנו גוזרים שגרות ניהול ותהליכי הטמעה לשטח – לצוות העובדים, ליישום הלכה במעשה תוך שימוש במיומנויות המכוונות לשירות, שימור והגדלת סל הרכישות של הלקוח בכל ממשק.